lørdag 7. november 2009

Influensa er her

Hei igjen
Det har vært noen travle uker her, med ny valp i huset og barn med influensa, uff...
Den nye valpen heter: Egerbamsens Five Star Fibi, hun blir til daglig kalt Fibi, hennes foreldre er Inexes from Big Boys Club og Vestmastiff`s Bure.
Fibi er en flott liten frøken, veldig kosete og snill.
Ang influensa`n ligger alle 3 barna rett ut med feber og forkjølelse, håper dem snart er på bedringens vei. Skulle ha vært på utstilling i dag, men orket ikke ta turen til Eidsvoll, er ikke helt i form selv eller...

Kommer tilbake med mer bilder av Billy og Fibi litt senere, da ting har ordnet seg her..

1 kommentar:

  1. HEI ! Går det bra ? Ja nå er det vel min tur til å gå ned for telling.
    Bare jeg ikke blir der nede.
    Jeg skriver bare noen ord for å se om jeg kommer inn. Går det bra så hilser jeg til alle som er inne på bloggen til Kennel Xsone.
    Mvh 4 i Sauda

    SvarSlett