fredag 13. november 2009

NYTT MEDLEM I VÅR KENNEL

Inex flytter hit til oss på Kennel Xsone og vil bli boende her sammen med Billy og sin datter Fibi. Inex vil nå være i Kennel Xsone`s planer i framtiden, sammen med Egerbamsen.
Rita og jeg fikk veldig god kontakt etterat jeg kjøpte Fibi av henne, og ettersom Ritas helse ikke strekker til med fler valpekull og mye jobb, er jeg veldig heldig å få være deleier av en fantastisk hund som Inex, noe jeg setter veldig stor pris på.
Ser fram i mot å samarbeide med Rita i fremtiden!!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer.
    Ja her er det full fart, det går nesten for fort, ikke lett for en gammel gubbe å henge med i et tempo som savner sidestykke i norsk historie. ( nesten da ) Jeg tuller, det beror sikkert på alderen.
    Det blir kjekt med voksen hund og ikke bare valpemas. Vi ønsker deg lykke til, og venter på neste trekk med spenning og forventninger.
    Mvh 4 i Sauda.

    SvarSlett
  2. Heia :)
    Gratulerer med ny valp, og ikke bare en men to :-O. Hehe, du får nok å henge fingrene i, men det er jo skjønne hunder som er lett å ha i hus :) Vi har vært så heldig å få kjøpt Isildur, og han er iallefall en drøm av en hund :D
    Ønsker dere en strålende uke, håper alle er friske og raske igjen!

    SvarSlett
  3. Hei Anne Marie.
    Takk for tele-samtale, det er kjekt med kontakt. Vi har mange felles intresser,som gjør at vi hele tiden har noe å snakke om.
    Har vi ikke det, så finner vi på noe. Vi er ikke rådløse.
    DU HAR EN HILSEN MED BILDE PÅ BLOGGEN TIL FENDER.
    Hilsen oss. God Natt. ZZzzzzzz

    SvarSlett